Були часи, коли мій блог за день читали майже 600 людей. Потім або лінувався писати, або не було про що, або просто не було часу. Відвідуваність впала до 10-15 людей/день - і це на 90% пошуковий трафік. Реанімував блог копіпейстом статей з газети - далася в знаки піврічна перерва з дописуванням - приріст 6-10 людей за добу :).
Не особливо активний у соцмережах, хоча через виробничу необхідність справу з ними (соцмережами) доводиться мати постійно :). У себе на сторінці упродовж 3 днів публікував фото. Перші - композиційно і взагалі фотографічно, як на мене, непогані (особливого резонансу вони не мали). Вчора опублікував неякісне фото зроблене телефоном у горах, їдучи з Буковеля до Коломиї - резонанс був. Сьогодні, мінімально пофотошопивши, віртуально побував у Лондоні (до речі, вже вдруге. Перший раз був влітку :).
Чого знову Лондон? Хотів влаштувати собі вакацію на день народження саме в Британії, ібо дуже сильно захоплений країною. Зважаючи на візові процедури, невизначеність з вільним часом і, очевидно, відсутність фінансів - в Лондон я не поїхав, зате взяв відпустку і сиджу в Коломиї очікуючи не дуже втішних для себе гіпотетичних перспектив.
Так от, кнопочку "лайк" під "лондонською" фотографією за півгодини натиснули 10 людей (не так багато, зважаючи на кількість друзів і фоловерів у ФБ), проте це більше ніж у 90% моїх постів. Завжди було цікаво як люди реагують і чого їх реакція саме така, а не інакша в певних ситуаціях.
Просвітила колега смм-щиця:
- це таймлайн, чим більше інфи саме про тебе, а не копіпасту чи віддаленого анонсування, тим більше лайків і фідбеку взагалі)
- чим більше в дописі тебе, тим краще. банально смішну фотку знайшов, проінтерпретуй. краще реагують, ніж просто фотографія, наприклад, з назвою. отаке
Не особливо активний у соцмережах, хоча через виробничу необхідність справу з ними (соцмережами) доводиться мати постійно :). У себе на сторінці упродовж 3 днів публікував фото. Перші - композиційно і взагалі фотографічно, як на мене, непогані (особливого резонансу вони не мали). Вчора опублікував неякісне фото зроблене телефоном у горах, їдучи з Буковеля до Коломиї - резонанс був. Сьогодні, мінімально пофотошопивши, віртуально побував у Лондоні (до речі, вже вдруге. Перший раз був влітку :).
Перше фото з нету, друге - 3 роки тому в горах.
Вийшло отаке
Так от, кнопочку "лайк" під "лондонською" фотографією за півгодини натиснули 10 людей (не так багато, зважаючи на кількість друзів і фоловерів у ФБ), проте це більше ніж у 90% моїх постів. Завжди було цікаво як люди реагують і чого їх реакція саме така, а не інакша в певних ситуаціях.
Просвітила колега смм-щиця:
- це таймлайн, чим більше інфи саме про тебе, а не копіпасту чи віддаленого анонсування, тим більше лайків і фідбеку взагалі)
- чим більше в дописі тебе, тим краще. банально смішну фотку знайшов, проінтерпретуй. краще реагують, ніж просто фотографія, наприклад, з назвою. отаке
І Макс Карповець:
- люди ж люблять не ЯК знято, а ЩО знято. от і вся арифметика ;)
Це, зрештою, очевидно, як у випадку з намальованим на папері автобусом
У яку сторону він їде? Діти дошкільного віку відповідають, що вліво. Чого? Бо дверей з цього боку немає. Отаке.
Часом до простих речей додумуємось через складні розумові конструкції і не розуміємо простих візуальних потреб.
P.S. Ну і ще щодо соцмереж. Від активності і публічності персони прямопропрційна кількість привітань, наприклад, на день народження. Хоча це теж очевидно :)
Blogger Comment
Facebook Comment