Recent Posts

Блог переїхав. Відтепер за оновленнями стежте за адресою artemioz.info

This blog has moved to a new location. For updates please see artemioz.info

Книжка Моє пластування

Оце сидів і згадав, що колись мав блог на multiply.com і вирішив перевірити чи його ще не видалили, бо такої функції мені сервіс не запропонував. Блог ще висить в неті, але надумав собі реанімувати деякі дописи.

пост за 27 серпня 2007 року

Дорогий друже!

Я написав книгу, через яку хотів познайомити тебе з пластовим життям. Роки мого пластування залишили деякий багаж знань та вражень, якими я хотів би поділитись з тобою: тими почуттями, які пережив, будучи і залишаючись пластуном, розповісти про той великий дух, який переповнює тебе, коли ти в таборі. Моєю метою було відкрити Пласт для людей в тому сенсі, в якому прийняв його я, коли вперше відчув і пережив те, без чого тепер не уявляю свого життя. І, можливо, переконати тебе стати пластуном, бо саме з тебе з часом буде велика людина, якою наша країна буде пишатись, а ти будеш гордий того, що ти пластун і будеш носити пластову лілею з відчуттям відповідальності перед своєю країною і перед Богом.
Я зібрав колекцію своїх статей, які протягом деякого часу друкувалися у газетах, журналах, записувались до щоденників.
Пласт – це стиль життя, який не описати і в трьох томах…
Це моє перше видання, і сподіваюсь, читач оцінить мій труд і закриє очі на непрофесійний стиль.

«В Пласті росте новий люд…»

Своєю першою книжкою – «Моє пластування» – Артем Жуков відкриває перед читачем світ Пласту, передає той особливий чар, що притаманний тільки пластовому співжиттю.
Тема книжки розкрита згідно вдало складеного плану. Відчувається, що автор всебічно обізнаний з питанням не тільки теоретично, а й практично. Оповіді, подані в другому розділі, мають на меті ознайомити читача з духом Пласту і його можливостями для становлення характеру юнака. Матеріал дібрано глибокий за змістом і цікавий за формою. В третьому розділі дано корисні поради з практичного пластування. Світлини автора дають змогу відчути романтику пластових буднів.
Отож, книжка безумовно на часі для молодої людини, яка сповідує вірність Богові і Україні та прагне стати на дорозі життя лідером і переможцем. Вірю, друже, що Ти відчуєш щирий потиск лівої руки, яким Артем Жуков передає привіт від свого до Твого серця, і захочеш приєднатися до великої і дружньої сім’ї пластунів.
Тож не барися, приходь у Пласт.
пл. сен. Лідія Ріпецька


Артем Жуков «Моє пластування»

Об’єм книжки 80 сторінок, вона вміщує три розділи: історія, звичаї та традиції організації, мої погляди на Пласт, колекція моїх статей-вражень, фотографії протягом мого пластування і розділ «Гори, спорядження, екстрим…» щоб читач не допустив помилок при виборі спорядження. Вона вийшла тиражом в 100 примірників, що зумовлено малим фінансуванням, але в майбутньому планую збілшити тираж і об’єм.

Своєю працею я хотів поєднати улюблену справу (гори) з таким же бажанням писати і творити щось для молодшого покоління, показати іншим пластове життя, зовсім відмінне від того, що ми спостерігаємо у сучасному світі – де діти мого віку не взмозі протистояти шкідливим звичкам та поганому впливу… Пласт виховує свідому молодь, яка в майбутньому може стати прикладом для інших. Я переконаний, що молодь, вихована за пластовим світоглядом, - це майбутнє нашої країни і шлях до її удосконалення та розвитку.

Поділитись:

Інфа

Artem Zhukov

Люблю подорожі, гори, фотографію, гітару, Пласт, ровер

    Blogger Comment
    Facebook Comment
comments powered by HyperComments