Recent Posts

Блог переїхав. Відтепер за оновленнями стежте за адресою artemioz.info

This blog has moved to a new location. For updates please see artemioz.info

Студія Warner Brothers, або де знімали Гаррі Поттера


Я не фанат Гаррі Поттера. Ні, все ж, мабуть, фанат. Хоча, чи можна називати фанатами людей, які перечитали всі книжки і передивилися всі фільми про ГП? Мабуть ні, бо таких знайдеться близько мільярда, та й відбирати почесне звання в тих, хто спить в мантії Гриффіндора, під ліжком - Німбус, а, власне, ліжко в коморі під сходами, не хочеться. Тому ні, я не фанат Гаррі Поттера, а просто люблю кіно і, як і більшість кого я знаю, перечитав всі 7 книжок.

Не втримався - поїхав у Стратфорд, де є студія Warner Brothers, здається, найбільша у Великобританії. До 2013 року там будуть артефакти, які використовували при зйомці всіх 8-ми фільмів - оригінали одягу акторів, меблі, більше того - автобус, будинки, велика зала Хогвартсу, гіпогрифи, Добі, цілі вулиці й мости... словом, все, що було у фільмі. Направду, то все дуже вражає. Це своєрідний highlight поїздки. Пізніше, як я собі підозрюю, ту всю експозицію перевезуть у Флориду, де збудували ціле містечко про ГП, але поки що британці стягують немалу кількість фунтів за те, аби побути там, де творилися фільми за мотивами книжки, яка неабияк вплинула на моє покоління.


Застерігали не знімати для публічного використання, до речі. 
























































Поділитись:

Інфа

Artem Zhukov

Люблю подорожі, гори, фотографію, гітару, Пласт, ровер

    Blogger Comment
    Facebook Comment
comments powered by HyperComments