Recent Posts

Блог переїхав. Відтепер за оновленнями стежте за адресою artemioz.info

This blog has moved to a new location. For updates please see artemioz.info

Чому я НЕ люблю Брюсель

Безперечно, судження про місто/країну не вартує робити після двох днів перебування там, а тим більше, якщо частина перебування там затьмарена втратою дорогої речі. І власне як вже писав раніше, у Брюселі в мене вкрали мій Nikon D300s+Tokina 28-80 f2.8 з якоюсь афігєзно швидкою CF-шкою на 16 гб... Є на світі добрі люди, які переконали, що матеріальне менш цінне ніж речі більш приємні. Словом! Найбільше шкодую з тієї всієї катавасії лише про фотографії з Амстердама, звідки в Бельгію власне й приїхав. Як завжди буває, коли втрачаєш фотоапарати (зі слів колєг з подібним досвідом), здається, що саме на тій втраченій картці твої найкращі фотографії будь-коли зроблені :). Так це, чи не так, але цього я вже не дізнаюсь (хіба хтось одного дня подзвонить з брюсельської поліції і скаже, що фотоапарат знайшли під кріслом в метро...). 

Я все ж привіз зовсім мало нашвидкуруч зроблених кадрів, коли в останні хвилини перед машиною в аеропорт переконав Ев (коліжанка з Канади) пробігтися основними місцями і випросив її D3100.








Поділитись:

Інфа

Artem Zhukov

Люблю подорожі, гори, фотографію, гітару, Пласт, ровер

    Blogger Comment
    Facebook Comment
comments powered by HyperComments