Recent Posts

Блог переїхав. Відтепер за оновленнями стежте за адресою artemioz.info

This blog has moved to a new location. For updates please see artemioz.info

Чому я б не жив у Балтіморі, штат Меріленд

- Чувак, цигарка не знайдеться?, - чую ледь розбірливу американську позаду себе
- Ем, ви до мене звертаєтесь?, - повертаюсь і бачу перед собою кілька чорношкірих громадян.
- А ти, бляха, ще когось тут бачиш, придурок?, - агресивно каже найменший з них, у кепочці з прямим дашком, як у фільмах про баскетболістів...


У Балтімор я втрапив дорогою до Вашингтона, тому обмежився кількагодинними походеньками даунтауном. Щоправда, кількох годин у місті мені вистачило сповна, аби мати уявлення про Америку, в якій я б точно не хотів жити. Цілком випадково побував на задвірках того, що у штатах називають негарним словом "гетто"...

А все через "силу однієї букви, або у всьому винен випадок" :). Замість Penn station (звідки їхав мій поїзд до Вашингтону), полінувався і скорочено в навігаторі написав Penn st. Куплений нещодавно iPhone повів мене із даунтауну кілометрів зо 3 до вулиці Penn, але аж ніяк не до залізничної станції. Усвідомив це я після того, як пофотогравував на Instagram університет і цвітіння вишні. Врешті, від Penn Street до станції West Baltimore пішки близкьо 4-х кілометрів. Їх я пройшов за рекордні для себе 20 хвилин, але не лише через те, що не встигав на останній поїзд до столиці США :).

Baltimore, MD, USA-19.jpg

За чверть години вдалось побачити бідність, забиті дошками вікна, купи сміття біля будинків, побиті авто, розбиті дороги і т д. Не вдалось побачити мені жодної білої людини...

Baltimore, MD, USA-18.jpg

- Та шо ж ти таку дурню говориш. Це міфи американців про чорношкірих задля дискредитації. Расизм нікуди не дівся. Насправді все не так..., - контраргументувала моя подруга насупного дня в скайпі в одній з кафешок неподалік Капітолію.

Baltimore, MD, USA-17.jpg

Ймовірно мені просто пощастило отримати невтішний для себе досвід і втрапити в такий район. Але мені також доводилось на останніх шпальтах місцевих газет у т.ч. Tribune в Чікаго читати кримінальну хроніку - звіт про жертви в "гетто". І у Філадельфії, і в Чікаго, а особливо в Балтіморі такі райони воліють об'їжджати 20-ми дорогами.

Baltimore, MD, USA-16.jpg

Балтімор по-свому захоплює. Найперше, мабуть, відсутністю великої кількості людей на вулицях. Населення тут менше ніж у Львові, але трохи більше ніж в Одесі. Головне місто штату Меріленд - серйозний промисловий порт.

Baltimore, MD, USA-14.jpg

Але про населення давайте-но почитаємо у Вікі:

"Сучасний Балтимор - місто з переважно афроамериканским населенням (на 2008 рік - 64%). За даними перепису 2000 року тільки 68,4% жителів Балтімора мають середню освіту і лише 19% - вищу."

Baltimore, MD, USA-13.jpg

Щоправда, даунтаун доволі милий: є пірс, кораблики, атракціони, кафешки і поліція.

Baltimore, MD, USA-12.jpg

Мені чомусь Балтімор нагадав американські "ділові" серіали початку 90-х.

Baltimore, MD, USA-11.jpg

Baltimore, MD, USA-10.jpg

Рок-кафе на гей-стріт.

Baltimore, MD, USA-9.jpg

Baltimore, MD, USA-8.jpg

Baltimore, MD, USA-7.jpg

Що, до речі, теж вразило - у містах біля океану багато музеїв, які розташовуються у списаних військових кораблях і підводних човнах (незабаром буде пост про Філадельфію, там детальніше).

Baltimore, MD, USA-6.jpg

Я не знаю що вони роблять

Baltimore, MD, USA-5.jpg

Одразу від автостанції, куди мене привіз автобус Greyhound (дуже дешеві квитки, до речі), до даунтауна пройшовся пішки. Відстані американських містах, звісно, вражають, але не менш вразили тоді 2 величезних стадіони для бейсбольних команд. Взагалі культ спорту в США - це як в українських жінок очі нафарбувати перед виходом в магазин. Інфраструктура, стадіони, велодоріжки, басейни і кожен 2-гий бігає... Зроблю наступний невеликий пост про стадіони в Балтіморі

Baltimore, MD, USA-4.jpg

Готель

Baltimore, MD, USA-3.jpg

Райончик з муніципальними управлінськими будівлями

Baltimore, MD, USA-2.jpg


Baltimore, MD, USA-25.jpg

Baltimore, MD, USA-24.jpg

Це власне університет, про який писав вище. Вражає цвітіння дерев

Baltimore, MD, USA-23.jpg

Лише одне фото негарного місця в місті.

Baltimore, MD, USA-22.jpg

Baltimore, MD, USA-20.jpg

Baltimore, MD, USA-21.jpg

Baltimore, MD, USA-1.jpg

Кажуть, є кілька обмінних програм, під час яких українці працюють чи навчаються в Балтіморі. Не виняток і Work and Travel та й зокрема штат Меріленд. Не претендую на об'єктивність, а лише констатую власне кілька годинне враження від міста, яке кілька місяців потому в мене залишилось в голові: Якщо є можливість їхати деінде в США на літні канікули, то радив би не включати Балтімор у шортлист. Справді стрьомні райончики, мало людей, відповідно - мало атракцій тощо. Може й через погоду, але місто видалось мені сірим і нудним. Припускаю, можу помилятися, а тому прошу в коментах залишати контраргументи, якщо такі є :)

Інші фотопости з Америки

Поділитись:

Інфа

Artem Zhukov

Люблю подорожі, гори, фотографію, гітару, Пласт, ровер

    Blogger Comment
    Facebook Comment
comments powered by HyperComments